středa 17. února 2016

Šťastné chvilky #1


Přicházím s novým projektem (neknižním), který by mohl blog opět trochu oživit. 
Projekt jsme nazvala Šťastné chvilky, což je název, který prozrazuje mnohé.
Zapisuji si různé maličkosti, které mne potěšily a to mi pomáhá vnímat věci mnohem positivněji. Navíc je skvělé, když se k takovýmto vzpomínkám můžete snadno vracet. Rozhodla jsem se, že se o tyto maličkosti podílím i s vámi a budu ráda, když se také zapojíte.
V čem přesně to tedy spočívá?

Napište 5 věcí, které Vám v poslední době udělaly radost!

To nezní moc složitě, že ne?
Já se navíc pokusím články doplňovat fotografiemi, protože, jak jistě víte, fotím moc ráda.
Konec povídání, nyní již přicházím s první várkou svých šťastných momentů!

  • Kupování květin
    Byla jsem si koupit květiny, které již byly trochu starší, tak jedna stála 10 Kč. Slečna květinářka mi nejprve nabízela, že mi je nechá za sedm korun, protože už nejsou tak hezké, mě se ale líbily, tak jsem trvala na tom, že jí za to těch pár korun zaplatím. Nakonec mi květinářka dala dvě květiny navíc zdarma, to už se mi jí vymluvit nepodařilo
  • Zakoupení kabátu
    Zašla jsme se podívat do second handu, kde měli v jednom patře vše za 20 Kč. Objevila jsem tam překrásný modrý kabát přesně v takovém střihu, jaký jsme už dlouho sháněla.
  • Prodej 8 ks pohlednic
    Na Fleru prodávám své pohlednice, ale beru to spíše tak, že je tam mám a nečekám, že si je někdo koupí. Proto mne teď mile překvapilo, když si jedna slečna objednala rovnou 8 kousků.
  • Pohledy z Japonska
    Pohlednice sbírám a tak není divu, že jsem registrovaná na stránce Postcrossing.com. Jednou jsem tam narazila na krásnou vlčí pohlednici, tak jsem zkusila napsat uživatelce, zda náhodou ještě jednu takovou nemá. Bohužel ne, ale měla ještě další pohlednice z té samé edice a tak jsme se domluvily na výměně. Pohlednice mi dorazily hned dvě a jsou opravdu krásné!
  • Pochvala soutěžní fotografie
    Na leden byla vyhlášena jedna soutěž na téma Námraza. Rozhodla jsem se, že tam pošlu svou fotografii, hlavně mě lákala skutečnost, že některé fotografie porotce okomentuje a člověk tím získá zpětnou vazbu. K mé fotografii se vyjádřil také a dokonce ji pochválil. Přesněji řekl, že to byl jeho velký favorit a nebýt toho, že se na ni nevhodně odráží plot a stromy, vybral by ji jako výherní.

A jaké jsou vaše šťastné chvilky?
Podělte se o ně alespoň v komentářích! :)

7 komentářů:

  1. Tohle je moc zajímavý projekt, myslím, že přesně něco takového zaujme spoustu čtenářů, ale zároveň i inspiruje další blogery.
    Do postcrossingu se už delší dobu chci zapojit, ale ještě jsem se neodhodlala. Kdybych si teď z fleku měla vybavit alespoň pár věcí, co mi udělaly radost, tak je to asi koupě nové knížky a včerejší oběd :)
    LoryHumble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že máš pravdu :)
      Určitě to vyzkoušej, není to nic závazného ;). Případně pošleš pár pohledů, a když tě to přestane bavit, skončíš s tím. Ale musím říct, že dostávání krásných pohledů je opravdu radost :)

      Vymazat
  2. Dobrý projekt, já si vedu Nemalé radosti. Je fajn pročítat si to zpětně, když ti není nejlíp. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ano je to skvělé. Obzvláště když si člověk říká, jak je všechno špatné, přiměje ho to si opět všímat i maličkostí, ze kterých se může radovat

      Vymazat
  3. Parádní nápad :) Já si plánuji takové malé radůstky psát na papírek a vhazovat je do skleničky :) K prodeji pohlednic ti moc blahopřeji, určitě to pro tebe muselo hodně znamenat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Tak se s nimi můžeš i podělit s ostatními a zveřejnit je ;)
      Děkuji, ano, bylo to milé. Je fajn vědět, že se někomu mé fotky libí :)

      Vymazat
  4. Moc hezké věci a krásný kabát.Mi v poslední době udělal radost návrat k blogování a to, že jsou Velikonoce a mám víc času na sebe :)

    OdpovědětVymazat