neděle 3. ledna 2016

Rok 2015

Už jsou to tři dny, co se všichni snažíme, abychom při psaní dat napsali 2016 a ne 2015, jak máme teď ve zvyku. Myslím si tedy, že už je konečně čas na to, abych sepsala co se za celý rok událo (vlastně jsem si říkala, že ten čas nastal již 1., ale k sepsání jsem se nějak nedostala).

Zdroj: geocaching.com
Stejně jako když jsem psala takovýto článek z roku 2014, i dnes začnu čísly...
Aktuální počet fanoušků na facebooku je 208, což je o sedmdesát čtyři více, než počátkem roku. Pomocí GFC mne sleduje 142 lidí, to je nárůst o šedesát pět čtenářů. Na instagramu mám 183 sledujících. Všechno jsou to pro mě krásná čísla a moc Vám za ně děkuji.

Co se týče samotného blogu, došlo ke změně designu. Na mě osobně působí nový design lépe, přijde mi takový více na úrovni. Doufám, že můj názor sdílíte.

Kromě designu se změnilo to, že jsem přestala fotit unboxingy. Nějak mne to přestalo naplňovat a raději vždy nafotím všechny knihy do chvástačky. Snad vám to příliš nevadí.

Nejvíce zobrazení měl blog za červenec, ale nejvíce článků jsem zveřejnila v lednu. Když říkám nejvíce, nepředstavujte si nějaké velké číslo, protože jsem zveřejnila článků pouze 19. Nejméně článků jsme zveřejnila v září, kdy jsem byla v cizině a měla jsem spoustu práce se školou. To se na blogu objevily pouze dva články. Průměrně jsem za měsíc zveřejnila 6 článků, což je dosti málo. Ráda bych si teď dala předsevzetí, že budu přispívat více, ale vím, že tomu tak nebude... Doufám, že mi to odpustíte.
Překvapilo mne, že tento rok nebyla nejčtenějším článkem soutěž, ale recenze. Ještě více mne překvapilo, že to byla recenze na audioknihu Panovníci českých zemi

Na databázi knih byla nejčtenější recenze s názvem Příběh strážce Země, tedy recenze na knihu Galgad. Tento článek byl zobrazen 835x, což je pro mě opravdu nepředstavitelně vysoké číslo. I přes vysoký počet zobrazení se nejedná o můj nejpopulárnější článek. Ten nese název Vydařená kniha v nevydařeném vydání a jedná se o recenzi knihy Obraz Doriana Graye. Jeho popularita je 5.38.


Co se týče Goodreads, tentokrát jsem neuspěla ve výzvě (50 knih). I přesto jsem za toto číslo ráda, protože je to více, než minulý rok.

Knihy přečtené za rok 2015:

LEDEN - 1018 stránek
1. Leif GW Persson: Ten, který zabil draka [432 stránek]
2. India Desjardins: Nezadaná [64 stránek]
3. Karel Hynej Mácha: Máj [42 stránek]
4. Radka Denemarková: MY 2 [192 stránek]
5. Gail Carriger: Etiketa a špionáž (Trochu jiný penzionát #1) [288 stránek]



ÚNOR - 481 stránek
6. Barbara Stok: Vincent [142 stránek]
7. Margot Ruis: Bytosti přírody a léčení Země [339 stránek]



BŘEZEN - 990 stránek
8. Karel Havlíček Borovský: Křest svatého Vladimíra [42 stránek]
9. Stanislav Češka: Případ zrazeného krále (Zločiny na Velké Moravě #5) [256 stránek]
10. Suzanne Collins: Vražedná pomsta (Hunger games #2) [336 stránek]
11. Guy de Maupassant: Miláček [356 stránek]



DUBEN - 969 stránek
12. Jakub König: Anjel [136 stránek]
13. Dominik Dán: Bestie [280 stránek]
14. Henrik Ibsen: Domeček pro panenky [106 stránek]
15. Luke Scull: Temné bratrstvo (Temné bratrstvo #1) [447 stránek]



KVĚTEN - 640 stránek
16. E. Lockhart: Ostrov lhářů [264 stránek]
17. Robert Holdstock: Dávné ozvěny [376 stránek]



ČERVEN - 1248 stránek
18. Alex Flinn: Čarovná [352 stránek]
19. Jakub Arbes: Ukřižovaná [174 stránek]
20. Madeleine Roux: Asylum (Asylum #1) [304 stránek]
21. Celtic Fairy Tales [112 stránek]
22. Pavel Cingl: Pitralon [94 stránek]
23. Mike Tucker: The Silurian Gift (Docotr Who) [100 stránek]
24. Gary McLain: Indiánská cesta [112 stránek]



ČERVENEC - 912 stránek
25. Václav Hrabě: Blues pro bláznivou holku [258 stránek]
26. Ergall: Galgad [230 stránek]
27. Fredrik Backman: Babička pozdravuje a omlouvá se [424 stránek]



SRPEN - 2310 stránek
28. Joanne Kathleen Rowling: Harry Potter and the Philosopher's Stone [332 stránek]
29. George Raymond Richard Martin: Mudrosloví urozeného pána Tyriona z Lannisterů [160 stránek]
30. George Raymond Richard Martin: Bouře mečů (Píseň ledu a ohně #3) [1198 stránek]
31. Rainbow Rowell: Eleanor & Park [326 stránek]
32. Samuel Beckett: Čekání na Godota [218 stránek]
33. Václav Hrabě: Horečka [76 stránek]



ZÁŘÍ - 354 stránek
34. Jerome David Salinger: Kdo chytá v žitě [189 stránek]
35. Josef Karel Šlejhar: Kuře melancholik [56 stránek]
36. John Steinbeck: O myších a lidech [109 stránek]



ŘÍJEN - 407 stránek
37. Oscar Wilde: Obraz Doriana Graye [187 stránek]
38. Åsa Larsson, Ingela Korsell: Hůl prokletí (Pax #1) [135 stránek]
39. Alois a Vilém Mrštíkové: Maryša [85 stránek]



LISTOPAD - 460 stránek
40. Elizabeth Weinová: Krycí jméno Verity [309 stránek]
41. Josef Kopta: Hlídač č. 47 [151 stránek]



PROSINEC - 779 stránek
42. Dominik Dán: Popel všechny zarovná [395 stránek]
43. Joanne Kathleen Rowling: Harry Potter and the Chamber of Secrets [384 stránek]

Celkem jsem tedy přečetla 43 knih o 10568 stránkách.

Na konec se ještě na chvíli vrátím k instagramu. Překvapilo mne, když jsem zjistila, že mezi mých best9 se dostali pouze 2 fotografie s knižním tématem. A celkem 4 fotky obsahují smoothie.

A toto je úplně nejúspěšnější fotka roku, která získala 48 liků.

V poslední řadě bych vás chtěla pořádat o radu. Ráda bych tento rok na instagramu používala pouze jeden filtr, protože se mi líbí, když jsou všechny fotky hezky slazené, ale nedokážu se rozhodnout. Prosím vás tedy o radu, jaká varianta se vám líbí nejvíce. Vybrala jsem různé fotky a zkusila je všechny upravit stejným filtrem. Název filtru, který se vám zdá nejlepší, mi prosím napište do komentáře.

CLARENDON

GINGHAM

REYES

VESPER

Nakonec vám chci všem moc a moc poděkovat za vaši přízeň. Opravdu si toho vážím. Děkuji.
Přeji krásný rok 2016, ať dosáhnete všeho, po čem toužíte a hlavně ať se máte skvěle.

Zdroj: geocaching.com

6 komentářů:

  1. Tahle roční shrnutí se moc dobře čtou, bohužel nemám tolik sil na jejich napsání. Skutečně krásná čísla, moc ti přeju a doufám, že letošní rok pro tebe bude minimálně stejně úspěšný, jako ten minulý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co se týče těch filtrů, byla bych pro první :)

      Vymazat
    2. Děkuji mnohokrát :)
      Já se s těmi filtry právě vůbec nemohu rozhodnout, protože mi přijde, že ke každé fotografii se hodí jiný

      Vymazat
  2. Gratuluji k tak krásným číslům :) Přeji Ti hodně štěstí i v tomto roce. A co se týče filtrů, rozhodně je nejhezčí ten poslední (vesper) :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      Nakonec se mi asi nepodaří sladit instagram... zkrátka mi přijde, že ke každé fotce se hodí něco jiného :D

      Vymazat
  3. Ha! Jsem ráda, že na starší série, jakou je Letopisy z hlubin věků, si v této době ještě někdo najde čas. Mám stejně jako ty podobný názor, tahle série mne opravdu hodně ovlivnila. Jsem ráda, že ještě není tak úplně mimo knižní svět :).

    OdpovědětVymazat