čtvrtek 26. února 2015

Unboxing #11

V úterý jsem obdržela tento balíček. Jste zvědaví, co v něm bude? Nebo někdo již tuší?


Tohle rozbalování je vážně tak jednoduché... :)



Krásný a úžasný recenzní výtisk. Už se těším až se do něj pustím.

11 komentářů:

  1. Já toho Dominika musím taky zkusit. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taktéž jsem knihu dostala. :)

    OdpovědětVymazat
  3. bylo mi to jasny, hned jak jsem ji videla, taky mi prisla :) a taky jsem byla nadsena z toho jednoduchyho otevirani balicku :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ono je to super. Mě už od Slovartu přišlo tohle otvírání předtím a úplně jsem zapomněla, jak pohodové to je. Stačí zatáhnout a je to. Já se často při otvírání balíčků bojim, že si ten obsah poškodím, ale tady to nehrozí :) Tyjo, teď to trochu vyznělo jak reklama na tyhle "krabice" :D

      Vymazat
  4. Už podle úvodního obrázku jsem věděla o co jde 3:) Každopádně jsem zvědavá na tvůj názor na knížku.. Musím se přiznat že já se do ní pořád nepustila, ale určitě to bude co nejdřív.

    OdpovědětVymazat
  5. To rozbalování je fakt hustý, já se tady s tím vždycky peru a mám strach, abych nestříhla i do té knížky :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já zase nechápu, jak někdo může mít vůbec trpělivost rozbalování fotit, já většinou knihu rozbaluji už před poštou. :D Přeji příjemné čtení. :))

    OdpovědětVymazat