sobota 27. prosince 2014

Vánoční soutěž - vyhlášení

Vánoční soutěž již byla ukončena a vy jste jistě zvědaví na výsledky.
Nechci to nijak okecávat, stejně všechny zajímá jen to, zda vyhráli zrovna oni.

 Ale přesto bych vám chtěla hrozně moc poděkovat. Hlavně těm, kteří se zúčastnili kreativní části. Z výtvorů mám opravdu radost.

Velký dík také patří těm, kteří mi zaslali pohled. Vzhledem k tomu, že z pohledů jsem nadšena, rozhodla jsem se, že autorům na oplátku také něco pošlu ;) Takže očekávejte sovu s žádostí o adresu.

No a kdo že vyhrál poukázku?
Gratulace patří autorce 293. vstupu...
SÁRA HAJDU
je vítězkou, gratuluji! I tobě brzy dorazí email.

Ještě jednou všem děkuji za účast. A ti kdo nevyhráli, tak své štěstí můžou zkusit příště ;)

3 komentáře:

  1. Také gratuluji! :)
    - Máš u mě nominaci do tagu... Snad nevadí. :)
    http://barnetcamilla.blogspot.cz/2014/12/kniha-kouzel-tag.html

    OdpovědětVymazat
  2. Mockrat dekuji :-) Udelalo mi to obrovskou radost po tak narocnem dni :-) Moc, opravdu moc dekuji :-)

    OdpovědětVymazat