čtvrtek 23. října 2014

Unboxing #2

Dnes jsem si na poště vyzvedla jeden balíček. No a když jsem přijela domů, čekal tam na mě druhý... :)


První balíček byl od Fragmentu.

Pozná někdo, o co se jedná?

Trhni si! Na tuto knihu jsem opravdu zvědavá. Myslím, že to není úplně styl, který čtu normálně, a tak mě zajímá, co na to řeknu.

V dalším balíčku byla kniha, kterou jsem si zakoupila přes bazar na stránkách databazeknih.cz

Myslím, že tady by několik lidí mohlo poznat, o co se jedná..

Ano, ano.. je to Divergence. Knihu jsem si chtěla přečíst už poměrně dávno.. v té době byla ještě nová a nebyla tak známá. Bohužel jsem se k tomu nedostala. Teď jsem shlédla film a řekla jsem si, že si knihu musím také zkusit přečíst.

A tady již obě knihy pohromadě. Tak co na ně říkáte?

6 komentářů:

  1. Tyjo ten pohle do ty obalky a pak vytazena ta knizka Trhni si to je jako kdyby ta knizka vazne rikala ze si mame trhnout :D

    OdpovědětVymazat
  2. Trhni si ted vidam nejak casto, budu se na to muset podivat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, to je asi způsobeno hlavně tím, že je teďkon nově vydaná... :)

      Vymazat
  3. Divergence se mi nějak vyhnula, ani nemám potřebu to nějak číst :D a o té druhé knížce slyším poprvé :)

    OdpovědětVymazat
  4. divergence urcite super, druhe vidam na netu, ale nevim o cem to je

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak snad brzy se tady na tu druhou knihu objeví recenze, tak se můžete seznámit ;)

      Vymazat